Mergi la conţinutul principal
Acasă

Formular de căutare

  • Informații generale
    • Istoria
    • Conducerea
    • Simbolica
    • Organigrama
    • Carieră
    • Despre noi
  • Activitatea
    • Cooperare internaţională
    • Domeniul Intervenții
    • Domeniul Prevenției
      • Activități
      • Recomandări
      • Materiale Informative
      • Școala Securității
        • Materiale Didactice
        • Materiale Video
        • Prezentări
      • Măsuri de prevenire
    • SMURD
      • SMURD National
      • SMURD Transfrontalier
    • Proiecte
    • Planul anual de activitate
    • Secretariatul CSE RM
      • Acte normative CSE
      • Lichidarea consecințe
      • Contacte CSE
  • Situaţii excepţionale
    • Clasificator
    • Date statistice
  • Transparenţa
    • Declaraţia de răspundere managerială
    • Consultării publice
    • Bugetul IGSU
    • Achizitii
    • Deplasările de serviciu în străinătate
    • Registrele de evidenta a cadourilor
  • Informații utilă
    • Ghid de prim ajutor în urgenţe medicale
    • Recomandari metodice exercitii la PC
    • Recomandari metodice organizare a Punctului de dirijare
    • Recomandări pentru agenţii economici
    • Ghid de conducere în SU și E STSP al RM
    • Hărțile interactive
    • Resurse media
      • Foto
      • Video
    • Link-uri
    • Informații privind procesul de înregistrare a solicitanților protecției temporare
      • Materiale informative
      • Video
    • Instrucțiuni
  • Cadrul Juridic
    • Acte legislative
    • Acte interdepartamentale
    • Acte internaţionale
    • Acte normative
  • Contacte
    • Suport tehnic DTIC
  1. Transparenţa
  2. Achizitii

Achizitii

Denumirea licitației Data postării Data licitării
Componența Grupului de lucru în domeniul achiziții publice 16.02.2023 16.02.2023
Plan de achiziții pe domeniul TIC 26.01.2023 26.01.2023
Propunerile la Buget pentru anii 2023-2025 pe domeniul TIC 26.01.2023 26.01.2023
Plan de achiziții 2023 DSE Orhei 26.01.2023 26.01.2023
Plan de efectuare a achizițiilor pentru anul 2023 al DRSC-2 16.01.2023 16.01.2023
Raport monitorizare executare contracte 2022 DRCS-2 13.01.2023 13.01.2023
Raport monitorizare executare contracte 2022 DSE Edineț 12.01.2023 12.01.2023
Monitorizare executare contracte 2022 DRSE UTA Găgăuzia 11.01.2023 11.01.2023
Raport monitorizare executare contracte achiziții 2022 DSP Centru 10.01.2023 10.01.2023
Raport de monitorizare executare contracte 2022 DSE Cahul 10.01.2023 10.01.2023
Plan de achiziții pentru anul 2023 DSE Ungheni 10.01.2023 10.01.2023
Plan de achizitii pentru anul 2023 a DRSE Căușeni 10.01.2023 10.01.2023
Plan de achiziții pentru anul 2023 DSP Centru 10.01.2023 10.01.2023
Raport monitorizare executare contracte 2022 DRSE Causeni 10.01.2023 10.01.2023
Plan de achiziții pentru anul 2023 al DSE Edineț 09.01.2023 09.01.2023
Raport monitorizare contracte achiziții 2022 DSE Bălți 09.01.2023 09.01.2023
Plan de achiziții pentru anul 2023 DSP Botanica 09.01.2023 09.01.2023
Plan de achiziții pentru anul 2023 al Organului central al IGSU 09.01.2023 09.01.2023
Plan de achiziții pentru anul 2023 al UTAG 09.01.2023 09.01.2023
Plan de achizitii pentru anul 2023 DSP Riscani 09.01.2023 09.01.2023
Plan de achiziții pentru anul 2023 DSP Buiucani 09.01.2023 09.01.2023
Plan de achiziții pentru anul 2023 DSE Bălți 09.01.2023 09.01.2023
Raport monitorizare contracte 2022 DSP Botanica 09.01.2023 09.01.2023
Plan de achizitii pentru anul 2023 DSE Hîncești 09.01.2023 09.01.2023
Plan de achiziții pentru anul 2023 DSE Chișinău 09.01.2023 09.01.2023
Monitorizare executare contracte 2022 DRCS nr. 1 09.01.2023 09.01.2023
Raport monitorizare contracte 2022 DSE Chișinău 09.01.2023 09.01.2023
Raport monitorizare executare contracte 2022 DSP Riscani 09.01.2023 09.01.2023
Plan de achiziții pentru anul 2023 al DRCS nr. 1 09.01.2023 09.01.2023
Raport monitorizare contracte 2022 DSE Soroca 09.01.2023 09.01.2023
Raport de monitorizare executare contracte 2022 DSE Hincesti 09.01.2023 09.01.2023
Planul de achiziții pentru anul 2023 al DSE Cahul 04.01.2023 04.01.2023
Anunț de atribuire contract de achiziție proiect 1HARD/3.1/31 29.12.2022 29.12.2022
Raport privind monitorizarea executării contractelor de achiziții pe perioada anului 2022 29.12.2022 29.12.2022
Anunț de atribuire contract în cadrul Proiectului SMURD -2 16.12.2022 16.12.2022
Plan de achiziții al IGSU actualizat la 07.12.2022 07.12.2022 07.12.2022
Plan de achiziții provizoriu pentru anul 2023 07.12.2022 07.12.2022
Achiziționarea lucrărilor de construcție a Dispeceratului pentru Situații de Urgență "Nord" în mun. Bălți, str. Moscovei nr. 1 26.09.2022 28.11.2022
Achiziția de expertiză externă pentru pregătirea documentația de achiziție conform regulilor PRAG 23.09.2022 07.10.2022
Raport de monitorizare privind executarea contractelor de achiziții pentru trimestrul III 07.10.2022 07.10.2022
Plan de achiziții IGSU actualizarea nr. 4 16.09.2022 16.09.2022
Crearea modulului de instruire în domeniul comunicațiilor din cadrul Centrului republican de instruire a IGSU, filiala din satul Răzeni, Republica Moldova 06.07.2022 06.09.2022
Plan de efectuare a achizițiilor publice în anul 2022 (actualizarea nr. 3) 29.07.2022 29.07.2022
Raport de monitorizare a executării contractelor de achiziții pentru semestrul I în cadrul Organului central al IGSU 11.07.2022 08.07.2022
Plan de efectuare a achizițiilor publice al IGSU pentru anul 2022 (rectificarea nr. 2) 17.06.2022 18.06.2022
Anunț de intenție de achiziționare a produselor petroliere 10.06.2022 10.06.2022
Plan de achiziţii provizoriu 08.11.2021 26.05.2022
Plan de achiziţii TIC 2022 22.02.2022 26.05.2022
Propuneri de buget TIC 2022 22.02.2022 26.05.2022
Anunț privind consultarea peții 10.05.2022 13.05.2022
Anunț de intenție privind achiziționarea produselor petroliere 27.04.2022 27.04.2022
Plan de achiziții publice al IGSU pentru anul 2022 (actualizarea 1) 20.04.2022 20.04.2022
Raport privind monitorizarea contractelor de achiziţii publice pentru trimestru I 2022 07.04.2022 07.04.2022
Echipament de protecție și aparate izolante 24.01.2022 01.03.2022
Plan de efectuare a achizițiilor publice pentru anul 2022 de către DSE Edineț 20.01.2022 20.01.2022
Plan de efectuare a achizițiilor publice pentru anul 2022 de către DRSE Căușeni 20.01.2022 20.01.2022
Plan de efectuare a achizițiilor publice pentru anul 2022 de către DSE Hîncești 20.01.2022 20.01.2022
Plan de efectuare a achizițiilor publice pentru anul 2022 de către DSE Chișinău 20.01.2022 20.01.2022
Plan de efectuare a achizițiilor publice pentru anul 2022 de către DSE Orhei 20.01.2022 20.01.2022
Plan de efectuare a achizițiilor publice pentru anul 2022 de către DRCS nr. 2 20.01.2022 20.01.2022
Plan de efectuare a achizițiilor publice pentru anul 2022 de către DSE Soroca 20.01.2022 20.01.2022
Plan de efectuare a achizițiilor publice pentru anul 2022 de către DSE Bălți 20.01.2022 20.01.2022
Plan de efectuare a achizițiilor publice pentru anul 2022 de către DRCS nr. 1 20.01.2022 20.01.2022
Plan de efectuare a achizițiilor publice pentru anul 2022 de către DSE Ungheni 20.01.2022 20.01.2022
Plan de efectuare a achizițiilor publice pentru anul 2022 de către DSE Cahul 20.01.2022 20.01.2022
Plan de efectuare a achizițiilor publice pentru anul 2022 de către IGSU 18.01.2022 18.01.2022
Raport privind monitorizarea executării contractelor pentru perioada anului 2021 de către DRCS-1 05.01.2022 05.01.2022
Raport privind monitorizarea contractelor de achiziţii publice pentru anul 2021 05.01.2022 05.01.2022
Raport privind monitorizarea executării contractelor pentru perioada anului 2021 de către DSE Edineț 04.01.2022 04.01.2022
Raport privind monitorizarea executării contractelor pentru perioada anului 2021 de către DSP Buiucani a DSE Chișinău 04.01.2022 04.01.2022
Raport privind monitorizarea executării contractelor pentru perioada anului 2021 de către DSE Bălți 04.01.2022 04.01.2022
Raport privind monitorizarea executării contractelor pentru perioada anului 2021 de către DSE Hîncești 04.01.2022 04.01.2022
Raport privind monitorizarea executării contractelor pentru perioada anului 2021 de către CRI 04.01.2022 04.01.2022
Raport privind monitorizarea executării contractelor pentru perioada anului 2021 de către DSP Centru a DSE Chișinău 04.01.2022 04.01.2022
Raport privind monitorizarea executării contractelor pentru perioada anului 2021 de către DSE Cahul 04.01.2022 04.01.2022
Raport privind monitorizarea executării contractelor pentru perioada anului 2021 de către DSE Soroca 04.01.2022 04.01.2022
Raport privind monitorizarea executării contractelor pentru perioada anului 2021 de către DRCS-2 04.01.2022 04.01.2022
Raport privind monitorizarea executării contractelor pentru perioada anului 2021 de către DSP Ciocana a DSE Chișinău 04.01.2022 04.01.2022
Raport privind monitorizarea executării contractelor pentru perioada anului 2021 de către DSE Orhei 04.01.2022 04.01.2022
Raport privind monitorizarea executării contractelor pentru perioada anului 2021 de către DSE Ungheni 04.01.2022 04.01.2022
Raport privind monitorizarea executării contractelor pentru perioada anului 2021 de către DRSE Căușeni 04.01.2022 04.01.2022
Raport privind monitorizarea executării contractelor pentru perioada anului 2021 de către DSP Riscani al DSE Chișinău 04.01.2022 04.01.2022
Raport privind monitorizarea executării contractelor pentru perioada anului 2021 de către DSE Chișinău 04.01.2022 04.01.2022
Raport privind monitorizarea executării contractelor pentru perioada anului 2021 de către DSP Botanica a DSE Chișinău 04.01.2022 04.01.2022
Raport privind monitorizarea executării contractelor pentru perioada anului 2021 de către DRSE UTAG 04.01.2022 04.01.2022
Produse petroliere pentru anul 2022 12.11.2021 17.12.2021
Achiziția serviciilor de tipar, proiect 2SOFT/4.2/149 06.12.2021 16.12.2021
Achiziționarea consumabilelor pentru echipamentele specializate, proiect 2SOFT/4.2/149 25.11.2021 09.12.2021
Achiziționarea a două autovehicule 25.11.2021 03.12.2021
Achiziționarea serviciilor de furnizare a energiei electrice 16.11.2021 29.11.2021
Plan pentru efectuarea achizițiilor în cadrul IGSU (Actualizat 22.11.2021) 23.11.2021 23.11.2021
Plan pentru efectuarea achizițiilor pentru anul 2021 de către DRCS nr. 2 08.11.2021 08.11.2021
Plan-provizoriu de efectuare a achizițiilor pentru 2022 de către IGSU 08.11.2021 08.11.2021
Plan pentru efectuarea achizițiilor pentru anul 2021 de către DSE Soroca 05.11.2021 05.11.2021
Plan pentru efectuarea achizițiilor pentru anul 2021 de către DSP Rîșcani a DSE Chișinău 05.11.2021 05.11.2021
Plan pentru efectuarea achizițiilor pentru anul 2021 de către DSE Edineț 05.11.2021 05.11.2021
Plan pentru efectuarea achizițiilor pentru anul 2021 de către DRSE Căușeni 05.11.2021 05.11.2021
Plan pentru efectuarea achizițiilor pentru anul 2021 de către DSP Centru a DSE Chișinău 05.11.2021 05.11.2021
Plan pentru efectuarea achizițiilor pentru anul 2021 de către DSP Buiucani a DSE Chișinău 05.11.2021 05.11.2021
Plan pentru efectuarea achizițiilor pentru anul 2021 de către DSP Ciocana a DSE Chișinău 05.11.2021 05.11.2021
Plan pentru efectuarea achizițiilor pentru anul 2021 de către DSE Chișinău 05.11.2021 05.11.2021
Plan pentru efectuarea achizițiilor pentru anul 2021 de către DRCS nr. 1 05.11.2021 05.11.2021
Plan pentru efectuarea achizițiilor pentru anul 2021 de către DSE Ungheni 05.11.2021 05.11.2021
Plan pentru efectuarea achizițiilor pentru anul 2021 de către Centrul Republican de Instruire 05.11.2021 05.11.2021
Plan pentru efectuarea achizițiilor pentru anul 2021 de către DRSE UTA Găgăuzia 05.11.2021 05.11.2021
Plan pentru efectuarea achizițiilor pentru anul 2021 de către DSP Botanica a DSE Chișinău 05.11.2021 05.11.2021
Plan pentru efectuarea achizițiilor pentru anul 2021 de către DSE Cahul (modificarea 1) 04.11.2021 04.11.2021
Plan pentru efectuarea achizițiilor pentru anul 2021 de către DSE Hîncești 04.11.2021 04.11.2021
Plan pentru efectuarea achizițiilor în cadrul IGSU (actualizat 01 noiembrie) 02.11.2021 02.11.2021
Plan de achizitii al DSE mun.Orhei 28.10.2021 28.10.2021
Plan de efectuare a achizițiilor al DSE mun.Bălți 27.10.2021 27.10.2021
Achiziționarea echipamentelor IT în cadrul proiectului 2SOFT/4.2/71 14.09.2021 20.10.2021
Raport privind monitorizarea contractelor de achiziţii publice pentru trim.III 01.10.2021 01.10.2021
Regulamentul Grupului de lucru pentru achiziții și componența sa 24.09.2021 24.09.2021
Plan de efectuare a achizițiilor pentru anul 2021 (actualizat la 16.09.2021) 16.09.2021 16.09.2021
Achiziționarea mobilierului în cadrul proiectului 2SOFT/4.2/71 26.08.2021 13.09.2021
Organizarea instruirilor pentru consolidarea capacităților în cadrul proiectului - număr de înregistrare 2SOFT/4.2/149 16.08.2021 01.09.2021
Achiziționare mobilier pentru activități de instruire - 2SOFT/4.2/85 02.07.2021 12.08.2021
Lucrări de reparație a sălii de sport din str. Gh. Asachi, 69/3, nr. A1, mun. Chișinău 22.07.2021 03.08.2021
Achiziționarea mobilierului pentru activități de instruire - 2SOFT/4.2/85 14.07.2021 23.07.2021
Plan de efectuare a achizițiilor publice pentru anul 2021 (Actualizat la 19.07.2021) 19.07.2021 19.07.2021
Furnizarea de echipamente IT pentru activități de instruire - 2SOFT / 4.2 / 85 11.06.2021 07.07.2021
Lucrări de finalizare a apartamentului nr. 8, bloc. 3, str. Gh. Asachi, 69/4, mun. Chișinău 30.06.2021 07.07.2021
Compresoare mobile pentru reîncărcare buteliilor cu aer comprimat 30.06.2021 07.07.2021
Raport de monitorizare a executării contractelor de achiziţii pentru simestru I 02.07.2021 02.07.2021
REFERINȚĂ: 2SOFT/4.2/12/3 - Achiziționarea echipamentelor de salvare în cadrul proiectului „Abordare transfrontalieră integrată pentru o mai bună capacitate de prevenire, gestionare și reacție la situații de urgență” 28.05.2021 28.06.2021
Cască de protecție pentru pompieri 07.06.2021 25.06.2021
Achiziționarea mobilierului pentru activități de instruire - 2SOFT/4.2/85 05.05.2021 15.06.2021
Lucrări de finalizare a apartamentului nr. 8, bloc. 3, str. Gh. Asachi, 69/4, mun. Chișinău 07.06.2021 14.06.2021
Concurs pentru angajarea expertului/ expertei pentru elaborarea hărții digitale de risc și hazard 28.05.2021 11.06.2021
Achiziționarea mobilierului pentru activități de instruire - 2SOFT/4.2/85 18.03.2021 27.04.2021
Achiziționarea de echipamente și consumabile specializate pentru prevenirea și eliminarea consecințelor inundațiilor, REACT/2SOFT/4.2./149/Lot 5 23.03.2021 22.04.2021
Achiziţionarea echipamentului pentru activităţi de instruire - 2SOFT / 4.2 / 85 20.04.2021 20.04.2021
Achiziționarea echipamentului IT pentru activități de instruire - 2SOFT/4.2/85 04.03.2021 16.04.2021
Achiziționarea lucrărilor de reparație capitală la sediul de pe str. Ia. Hîncu, 3, mun. Chișinău 29.03.2021 12.04.2021
Achiziționarea echipamentului de protecție 22.03.2021 12.04.2021
Achiziționarea echipamentului (material medical și manechine) pentru instruire în prim ajutor - 2SOFT/4.2/85 25.02.2021 08.04.2021
Raport de monitorizare a executării contractelor de achiziţii pentru Trimestrul I 08.04.2021 08.04.2021
Plan de efectuare a achizițiilor pentru anul 2021 (Modificat la 31.03.2021) 31.03.2021 31.03.2021
Acțiziționare compresoare mobile pentru alimentarea buteliilor cu aer comprimat 17.03.2021 26.03.2021
Achiziționarea serviciilor de management de proiect (specialist privind achizițiile și servicii tehnice) - 2SOFT/4.2/71 05.03.2021 19.03.2021
Achiziționarea de echipamente și consumabile specializate pentru prevenirea și eliminarea consecințelor inundațiilor (REACT/2SOFT/4.2./149/Lot 5) 01.02.2021 11.03.2021
Uniformă pentru angajații IGSU 27.01.2021 04.03.2021
Plan pentru efectuarea achizițiilor în cadrul IGSU, rectificat 03.03.2021 03.03.2021
Anunț de intenție privind achiziționarea echipamentului de luptă împotriva incendiilor 20.01.2021 01.03.2021
Anunț de intenție privind achiziționarea uniformelor colaboratorilor IGSU 20.01.2021 01.03.2021
Anunț de intenție privind achiziționarea Compresoarelor de încărcare a buteliilor cu aer comprimat 20.01.2021 01.03.2021
Achiziționarea serviciilor de verificare a cheltuielilor și veniturilor proiectului în cadrul proiectului REACT/2SOFT/4.2./149/Lot 6 15.02.2021 01.03.2021
Anunț de intenție privind achiziționarea aparatelor izolante și căștilor 20.01.2021 01.03.2021
Echipament de protecție pentru pompieri 22.01.2021 26.02.2021
Plan de achiziţii TIC - 2021 22.02.2021 22.02.2021
Plan de achiziţii TIC - 2021 22.02.2021 22.02.2021
Concurs pentru angajarea expertului/ expertei pentru elaborarea hărții digitale de risc și hazard 02.02.2021 22.02.2021
Acumulatoare pentru UPS 03.02.2021 12.02.2021
Utilaj și inventar antiincendiar 04.02.2021 12.02.2021
Achiziția materialelor de vizibilitate pentru asigurarea vizibilității proiectului (REACT/2SOFT/4.2./149/Lot 4). 23.11.2020 10.02.2021
Achiziționarea serviciilor editoriale 29.01.2021 08.02.2021
Achizitionarea serviciilor de furnizare a energiei electrice pentru anul 2021 13.01.2021 26.01.2021
Plan de achiziții 2021 18.01.2021 18.01.2021
Dare de seamă cu privire la contractele de mică valoare încheiate pe perioada anului 2020 04.01.2021 04.01.2021
Raport de monitorizare a executării contractelor de achiziţii pentru anul 2020 31.12.2020 31.12.2020
Achiziționarea echipamentelor de salvare 10.11.2020 10.12.2020
Achiziţionarea produselor petroliere pentru anul 2021 09.11.2020 08.12.2020
Achiziţionarea unei Drone şi a unei Tablete pentru dronă 09.11.2020 20.11.2020
Achiziţionarea echipamentului de oficiu 04.11.2020 18.11.2020
Prelungire cu 10 zile achiziţia de autoturism şi servicii de mentenanţă pentru un an calendaristic 05.10.2020 06.11.2020
Achiziţionare lucrari de finisare USP Cantemir 26.10.2020 03.11.2020
Anunţ de intenţie privind achizitionarea produselor petroliere 30.10.2020 30.10.2020
Rectificări la planul de efectuare a achiziţiilor publice în anul 2020 de către IGSU 30.10.2020 30.10.2020
Modul de pompare cu capacitate înaltă 05.10.2020 14.10.2020
Raport de monitorizare a executării contractelor de achiziţii pentru trimestrul III 12.10.2020 12.10.2020
Cizme pentru pompieri 25.09.2020 08.10.2020
Contracte de achiziţii pe perioada trimestrului III 05.10.2020 05.10.2020
Modul de pompare cu capacitate înaltă 25.09.2020 01.10.2020
Licitaţie publică Locală privind achiziţionarea lucrărilor de construcţie a heleporturilor în cadrul Proiectului SMURD-2 17.07.2020 18.09.2020
Anunt de atribuire a contractului privind achizitionarea autospecialelor în cadrul Proiectului SMURD-2 09.09.2020 09.09.2020
Raport de monitorizare a achiziţiilor publice efectuate în vederea prevenirii COVID-19 în perioada ianuarie-iunie 2020 17.07.2020 17.07.2020
Raport de monitorizare privind executarea contractelor de achiziţii pentru perioada Trimestrului I 2020 14.07.2020 14.07.2020
Raport de monitorizare privind executarea contractelor de achiziţii pentru perioada Trimestrului II 2020 14.07.2020 14.07.2020
Rectificarea nr. 3 la achiziţionarea autospecialelor în cadrul Proiectului SMURD-2 29.05.2020 16.06.2020
Rectificarea nr. 2 la achiziţionarea autospecialelor în cadrul Proiectului SMURD-2 22.05.2020 16.06.2020
Răspuns la clarificare, procedura de achiziţie a autospecialelor in cadrul Proiectului SMURD-2 05.06.2020 16.06.2020
Răspuns la clarificari de la procedura de achiziţie a autospecialelor in cadrul Proiectul SMURD-2 25.05.2020 16.06.2020
Specificații tehnice rectificate la procedura de achiziţie a autospecialelor in cadrul Proiectul SMURD-2 27.05.2020 16.06.2020
Achiziţionarea lucrărilor de reparaţie capitală a sediului de pe str. Ia. Hîncu, 3, mun. Chişinău 28.05.2020 10.06.2020
Rectificare la achiziţionarea autospecialelor în cadrul Proiectului SMURD-2 09.04.2020 01.06.2020
Plan de efectuarea achiziţiilor pentru anul 2020 cu rectificări 11.05.2020 11.05.2020
Achiziţionare autospeciale în cadrul Proiectului SMURD-2 14.02.2020 15.04.2020
Anunt de participare privind achiziţionarea echipamentului special pentru pompieri si salvatori 05.03.2020 06.04.2020
anunt de participare privind achizitionarea echipamentului de protectie 05.03.2020 13.03.2020
Anunt de intentie privind achiziţionarea mijloacelor de transport 05.03.2020 05.03.2020
Anunt de atribuire Contract de Servicii de deservire a sistemului automatizat de înştiinţare 28.02.2020 28.02.2020
anunt de intentie privind achizitionarea echipamentului de protectie 06.02.2020 06.02.2020
Plan de efectuare a achizițiilor publice în anul 2020 în cadrul IGSU 31.01.2020 31.01.2020
Dare de seama cu privire la contractele de mică valoare semnate în cadrul IGSU pentru anul 2019 05.02.2020 30.01.2020
Anunţ de intenţie 2020 05.02.2020 30.01.2020
Dare de seama cu privire la contractele de mică valoare semnate în cadrul IGSU pentru anul 2019 05.02.2020 30.01.2020
Achizitionarea a 14 unitati de vehicule speciale de interventie pentru misiuni specifice, PROIECT SMURD-2 07.01.2020 07.01.2020
Raport cu privire la monitorizarea contractelor pentru perioada anului 2019 05.02.2020 25.12.2019
Produse petroliere 09.12.2019 09.12.2019
Anunț de participare 24.10.2019 24.10.2019
Anunţ de participare privind achiziţionarea telefoniei SIP 22.10.2019 22.10.2019
Licitaţie publică autovehicule 22.10.2019 22.10.2019
Anuţ de participare SMURD 2 22.10.2019 22.10.2019
Anunţ de participare privind achiziţionare de lucrări 22.10.2019 22.10.2019
Achiziţii trimestru III-2019 11.10.2019 11.10.2019
Raport cu privire la monitorizarea contractelor pentru perioada 01.01.2019-30.09.2019 11.10.2019 11.10.2019
Plan de efectuare a achizițiilor publice în anul 2019 în cadrul IGSU 30.01.2020 13.09.2019
Dare de seama p/u achizitii 2018 29.08.2019 29.08.2019
Dare de seama p/u achizitii 2017 29.08.2019 29.08.2019
Achiziţii trimestru II 2019 25.07.2019 25.07.2019
Achiziţii 2018- simestrul II 2019 25.07.2019 25.07.2019
Echipament special pentru pompieri şi salvatori 25.07.2019 25.07.2019
Automobil OFFroad 25.07.2019 25.07.2019
Plan achzitii modificat 2019 10.07.2019 10.07.2019
Servicii de asigurare obligatorie de răspundere civilă auto (RCA) conform necesităților IGSU 19.04.2019 03.05.2019
Achiziționarea Lucrărilor de reconstrucție a sediului punctului de operare terestră SMURD Cantemir 17.04.2019 25.04.2019
achiziționarea Lucrărilor de reconstrucție a sediului punctului de operare terestră SMURD Ungheni 17.04.2019 24.04.2019
Achiziționarea Autospecialei de tip camionetă 4x4 prin procedura de achiziție Cererea Ofertei de Preţ 17.04.2019 24.04.2019
Anunţ de intenţie 2019 09.04.2019 09.04.2019
Documentatia de atribuire pentru Licitatia Publică nr.18/04140 din 04.10.2018 privind achizitionarea lucrărilor de construcţie a Unităţii de Salvatori şi Popmpieri Sanatauca 14.09.2018 14.09.2018
Documentaţia de atribuire pentru Licitatie Publică nr.18/03443 din 11.09.2018 privind achiziţionarea autospecialelor 07.08.2018 07.08.2018
COP nr.18/03480 din 24.08.2018 Piese de schimb auto 01.08.2018 01.08.2018
Procedura nr.18/03451 din 03.09.2018 Echipament special pentru pompieri. 31.07.2018 31.07.2018
Licitatie publica nr.18/03138 din 13.07.2018 Obiectul achizitiei: Mijloace de transport 30.07.2018 30.07.2018
Procedura nr.18/03214 din 07.08.2018 Lucrari de reparartii interioare din incinta IGSU din str. Gh Asachi 69 mun. Chisinau 24.07.2018 24.07.2018
Procedura nr.18/03301 din 07.08.2018 Servicii de deservire si reparatie a mijloacelor de transport auto 23.07.2018 23.07.2018
Procedura nr.18/03282 din 02.08.2018 Servicii de elaborare a documentelor tehnice pentru instalarea sistemelor de instiintare timpurie 23.07.2018 23.07.2018
Cererea a ofertelor de preţ nr.18/02079 din 12.06.2018 privind Lucrări de reparaţie curenta, a postului salvatori şi pompieri r-l Leuşeni 08.06.2018 08.06.2018
Cererea a ofertelor de preţ nr.18/02128 din 21.06.2018 Servicii de management a proiectului Dezvoltarea unui sistem timpuriu de avertizare în caz de inundaţii pe rîul Prut 08.06.2018 08.06.2018
Cerere a ofertelor de preţ nr.18/02123 din 12.06.2018 privind Lucrări de reparaţie curenta 22.05.2018 22.05.2018
Cerere a ofertelor de preturi Nr. 18/01983 din 18.05.2018 privind achizitionarea Tehnicii de calcul 17.05.2018 17.05.2018
LP nr.18/01898 din 15.05.2018 privind achizitionarea autospecialelor 14.05.2018 14.05.2018
LP nr.18/01528 din 18.05.2018 privind Serviciile de deservire si reparatie a mijloacelor de transport auto 14.05.2018 14.05.2018
Plan achiziții 2018 Modificat-I 12.04.2018 12.04.2018
LP nr.18/00948 cu privire la achizitionarea Echipamentului special pentru salvatori şi pompieri 19.03.2018 19.03.2018
Servicii de asigurare obligatorie de raspundere civila auto, conform necesitatilor IGSU 06.03.2018 06.03.2018
Planul anual de efectuare a achiziţiilor publice în anul 2018 30.01.2018 30.01.2018
Cererea ofertelor de preturi Nr. 17/03 571 din 10.10.2017 Lucrari de montare a usilor interioare din sediul Directiei salvatori si pompieri a IGSU din str. Iacub Hincu, nr. 3, mun. Chisinau 11.10.2017 11.10.2017
Cererea ofertelor de preturi Nr. 17/03 307 din 19.09.2017 25.09.2017 25.09.2017
Cererea ofertelor de preturi Nr. 17/ 03 291 din 19.09.2017 25.09.2017 25.09.2017
Servicii de elaborare s Studiului de Fezabilitate, documentatii de proiect si pachetului de documente pentru proectul transfrontalier SMURD - 2 25.07.2017 25.07.2017
CERERE A OFERTELOR DE PREŢURI nr. 17/02221 04.07.2017 10.07.2017 18.07.2017
CERERE A OFERTELOR DE PREŢURI nr. 17/02095 26.06.2017 10.07.2017 11.07.2017
CERERE A OFERTELOR DE PREŢURI nr. 17/02017 27.06.2017 10.07.2017 11.07.2017
CERERE A OFERTELOR DE PREŢURI nr. 17/01813 23.06.2017 05.07.2017 05.07.2017
CERERE A OFERTELOR DE PREŢURI nr. 17/01760 09.06.2017 10.07.2017 21.06.2017
CERERE A OFERTELOR DE PREŢURI nr. 17/01218 14.04.2017 10.07.2017 25.04.2017
CERERE A OFERTELOR DE PREŢURI nr. 17/00962 04.04.2017 10.07.2017 19.04.2017
LICITAŢIE PUBLICĂ nr. 17/00513 21.02.2017 10.07.2017 20.03.2017
Planul anual de efectuare a achiziţiilor publice în anul 2017 02.02.2017 02.02.2017
CERERE A OFERTELOR DE PREŢURI nr. 16/03807 27.12.2016 03.01.2017 04.01.2017
Documentatia standart pentru LP din 16/03682 din 05.01.2017 19.12.2016 19.12.2016
Licitatie publica nr. 16/03682 din 06.01.2017 14.12.2016 16.12.2016
Licitatie publica nr.16/03322 din 12.12.2016 22.11.2016 22.11.2016
Anunţ pentru desfăşurarea licitaţiei publice nr.16/03322 din 12.12.2016 16.11.2016 15.11.2016
Licitație publică nr. 16/02575 din 20.10.2016 03.10.2016 03.10.2016
Planul anual de efectuare a achiziţiilor publice în anul 2016 30.06.2016 30.06.2016
Contracte încheiate în rezultatul achiziţiilor de bunuri, lucrări şi servicii în anul 2016 25.06.2016 24.06.2016
Contracte de mică valoare încheiate în anul 2016 25.06.2016 22.06.2016
Anunţ pentru desfăşurarea concursului prin Cerere a ofertelor de preţuri nr.16/01557 25.06.2016 17.06.2016
Anunţ pentru desfăşurarea Licitaţiei publice nr.16/01150 25.06.2016 29.04.2016
Anunţ pentru desfăşurarea Concursului prin cererea ofertelor de preţuri nr.16/01129 25.04.2016 26.04.2016
Contracte încheiate în rezultatul achiziţiilor de bunuri, lucrări şi servicii în anul 2015 27.12.2015 28.12.2015
Contracte de mică valoare încheiate în anul 2015 27.12.2015 28.12.2015
Anunţuri privind procedurile de achiziţii pentru anul 2015 01.04.2015 01.04.2015
Planul anual de efectuare a achiziţiilor publice în anul 2015 07.03.2015 08.03.2015
Anunț de intenție Serviciul PC și SE 2015 01.01.2015 01.01.2015
Contracte încheiate în rezultatul achiziţiilor de bunuri, lucrări şi servicii în anul 2014 01.03.2014 01.05.2014
Planul anual de efectuare a achiziţiilor publice în anul 2014 22.03.2016 04.04.2014
Anunț de intenție Serviciul PC și SE 2014 01.03.2014 02.03.2014
Contracte de mică valoare în anul 2014 01.02.2014 01.02.2014
Anunţuri privind procedurile de achiziţii pentru anul 2014 01.01.2014 01.01.2014
Contracte de mică valoare în anul 2013 01.02.2013 01.02.2013
Anunț de intenție Serviciul PC și SE 2013 01.01.2013 01.01.2013

 

Limbi

  • Română
  • Русский

Pagina web a fost elaborată în cadrul proiectului “Reducerea Riscurilor Climatice și Dezastrelor în Moldova”. Opiniile exprimate nu reflectă în mod necesar viziunile oficiale ale Programului Națiunilor Unite pentru Dezvoltare (PNUD).

Guvernul Republicii Moldova
Ministerul Afacerilor Interne

Copyright © 2015.

All rights reserved.

Nr.fax (373-22) 255-236 ( pe parcursul orelor de program )

Nr.fax (373-22) 221-201 ( în afara orelor de program )

Informații privind corespondența între autorități : (373-22) 255-830;

Informații privind petițiile persoanelor fizice și juridice : (373-22) 255-300

e-mail : secretariat@mai.gov.md

            mai@mai.gov.md

Direcția relații publice
email : presa@mai.gov.md

Nr.tel (373-22) 255-860

 

Serviciu protecție internă și anticorupție

email : linia.fierbinte@mai.gov.md

           securitate@mai.gov.md

 

Raportarea cazurilor de corupție din partea angajaților MAI : 1520

Alte Autorități : 

Centrul Național Anticorupție.

Centrul Național pentru Protecția Datelor cu Caracter Personal.

Guvernul Republicii Moldova.

Ministerul Afacerilor Externe și Integrării Europene.

Ministerul Apărării.

Parlamentul Republicii Moldova.

Președinția Republicii Moldova.

Procuratura Generală.

Serviciul de Informații și Securitate.

Serviciul de Protecție și Pază de Stat.

    • Informații generale
      • Istoria
      • Conducerea
      • Simbolica
      • Organigrama
      • Carieră
      • Despre noi
    • Activitatea
      • Cooperare internaţională
      • Domeniul Intervenții
      • Domeniul Prevenției
        • Activități
        • Recomandări
        • Materiale Informative
        • Școala Securității
          • Materiale Didactice
          • Materiale Video
          • Prezentări
        • Măsuri de prevenire
      • SMURD
        • SMURD National
        • SMURD Transfrontalier
      • Proiecte
      • Planul anual de activitate
      • Secretariatul CSE RM
        • Acte normative CSE
        • Lichidarea consecințe
        • Contacte CSE
    • Situaţii excepţionale
      • Clasificator
      • Date statistice
    • Transparenţa
      • Declaraţia de răspundere managerială
      • Consultării publice
      • Bugetul IGSU
      • Achizitii
      • Deplasările de serviciu în străinătate
      • Registrele de evidenta a cadourilor
    • Informații utilă
      • Ghid de prim ajutor în urgenţe medicale
      • Recomandari metodice exercitii la PC
      • Recomandari metodice organizare a Punctului de dirijare
      • Recomandări pentru agenţii economici
      • Ghid de conducere în SU și E STSP al RM
      • Hărțile interactive
      • Resurse media
        • Foto
        • Video
      • Link-uri
      • Informații privind procesul de înregistrare a solicitanților protecției temporare
        • Materiale informative
        • Video
      • Instrucțiuni
    • Cadrul Juridic
      • Acte legislative
      • Acte interdepartamentale
      • Acte internaţionale
      • Acte normative
    • Contacte
      • Suport tehnic DTIC
    • Informații generale
      • Istoria
      • Conducerea
      • Simbolica
      • Organigrama
      • Carieră
      • Despre noi
    • Activitatea
      • Cooperare internaţională
      • Domeniul Intervenții
      • Domeniul Prevenției
        • Activități
        • Recomandări
        • Materiale Informative
        • Școala Securității
          • Materiale Didactice
          • Materiale Video
          • Prezentări
        • Măsuri de prevenire
      • SMURD
        • SMURD National
        • SMURD Transfrontalier
      • Proiecte
      • Planul anual de activitate
      • Secretariatul CSE RM
        • Acte normative CSE
        • Lichidarea consecințe
        • Contacte CSE
    • Situaţii excepţionale
      • Clasificator
      • Date statistice
    • Transparenţa
      • Declaraţia de răspundere managerială
      • Consultării publice
      • Bugetul IGSU
      • Achizitii
      • Deplasările de serviciu în străinătate
      • Registrele de evidenta a cadourilor
    • Informații utilă
      • Ghid de prim ajutor în urgenţe medicale
      • Recomandari metodice exercitii la PC
      • Recomandari metodice organizare a Punctului de dirijare
      • Recomandări pentru agenţii economici
      • Ghid de conducere în SU și E STSP al RM
      • Hărțile interactive
      • Resurse media
        • Foto
        • Video
      • Link-uri
      • Informații privind procesul de înregistrare a solicitanților protecției temporare
        • Materiale informative
        • Video
      • Instrucțiuni
    • Cadrul Juridic
      • Acte legislative
      • Acte interdepartamentale
      • Acte internaţionale
      • Acte normative
    • Contacte
      • Suport tehnic DTIC