Plan de achizitie modificare 5 al Organului central al IGSU 2023 |
04.09.2023 |
04.09.2023 |
Plan de achiziții modificat al DSP Centru a DSE Chișinău pentru anul 2023 |
08.09.2023 |
01.09.2023 |
Plan de achizitii modificat al DSE Ungheni pentru anul 2023 |
30.08.2023 |
30.08.2023 |
Plan de achiziții modificat al DSP Centru a DSE Chișinău pentru anul 2023 |
24.08.2023 |
24.08.2023 |
Plan de achiziții modificat al DSP Buiucani a DSE Chișinău pentru anul 2023 |
24.08.2023 |
24.08.2023 |
Plan de achiziții pentru anul 2023 al DRCS 1 modificare 5 |
22.08.2023 |
21.08.2023 |
Plan de achiziție modificat al DSE Chișinău pentru anul 2023 |
14.08.2023 |
14.08.2023 |
Plan de achiziții modificat pentru anul 2023 DRCS-1 |
26.07.2023 |
26.07.2023 |
Raport de monitorizare privind executarea contractelor semestrul I 2023 DSE Chișinău |
21.07.2023 |
21.07.2023 |
Raport de monitorizare privind executarea contractelor de achiziții pentru semestrul I 2023 DSP Buiucani |
20.07.2023 |
20.07.2023 |
Raport de monitorizare privind executarea contractelor pentru semestrul I 2023 DRSE Cahul |
18.07.2023 |
18.07.2023 |
Raport de monitorizare privind executarea contractelor de achiziție pentru semestrul I 2023 al CRI |
18.07.2023 |
18.07.2023 |
Raport de monitorizare privind executarea contractelor de achiziții semestrul I 2023 DSE Orhei |
17.07.2023 |
17.07.2023 |
Raport de monitorizare privind executarea contractelor de achiziții în semestrul I 2023 DSP Ciocana |
17.07.2023 |
17.07.2023 |
Raport de monitorizare privind executarea contractelor de achiziție semestrul I 2023 DSP Botanica |
17.07.2023 |
17.07.2023 |
Raport de monitorizare privind executarea contractelor de achiziție semestrul I 2023 DSE Hincesti |
17.07.2023 |
17.07.2023 |
Raport de monitorizare privind executarea contractelor pentru semestrul I 2023 DRCS-2 |
14.07.2023 |
14.07.2023 |
Raport de monitorizare privind executarea contractelor semestrul I 2023 DSE Soroca |
14.07.2023 |
14.07.2023 |
Raport monitorizare executare contracte DSE Bălți semestrul I 2023 |
13.07.2023 |
13.07.2023 |
Raport de monitorizare privind executarea contractelor DSE Ungheni semestrul I 2023 |
13.07.2023 |
13.07.2023 |
raport de monitorizare privind executarea contractelor pentru semestrul I 2023 DSE Edineț |
13.07.2023 |
13.07.2023 |
Raport de monitorizare a executării contractelor semestrul I 2023 DRSE Căușeni |
11.07.2023 |
11.07.2023 |
Raport de monitorizare privind executarea contractelor de achiziție a DSP Riscani a DSE Chișinău pentru semestrul I 2023 |
11.07.2023 |
11.07.2023 |
Raport monitorizare executare contracte semestrul I 2023 DSP Centru a DSE Chișinău |
10.07.2023 |
10.07.2023 |
Raport monitorizare executare contracte semestrul I 2023 UTA Găgăuzia |
07.07.2023 |
07.07.2023 |
Raport de monitorizare privind executarea contractelor în semestrul I 2023 de către organul central |
06.07.2023 |
06.07.2023 |
Raport de monitorizare a contractelor al DRSC1 semestrul I anul 2023 |
06.07.2023 |
06.07.2023 |
Plan de achiziții al organului central modificat pentru anul 2023 |
04.07.2023 |
04.07.2023 |
Plan de achiziții modificat DRCS 1 pentru 2023 |
03.07.2023 |
03.07.2023 |
Plan de achiziție modificat al DSE Edineț pentru anul 2023 |
29.06.2023 |
29.06.2023 |
Plan de achiziții pentru anul 2023 al CRI |
22.06.2023 |
22.06.2023 |
Plan de achizitii 2023 al DSP Ciocana |
20.06.2023 |
20.06.2023 |
Plan de achizitii modificare 2 DRCS nr. 1 anul 2023 |
16.06.2023 |
16.06.2023 |
Plan de achiziție modificare 3 al Organului central al IGSU 2023 |
13.06.2023 |
13.06.2023 |
Plan de achiziții publice modificare 2 Organul central 2023 |
04.05.2023 |
04.05.2023 |
Plan de achiziții modificat a DSE Ungheni 2023 |
12.04.2023 |
12.04.2023 |
Plan achiziții Organ central 2023 modificarea 1 |
30.03.2023 |
30.03.2023 |
Plan achiziții 2023 DRCS 1 modificarea 1 |
29.03.2023 |
29.03.2023 |
Componența Grupului de lucru în domeniul achiziții publice |
16.02.2023 |
16.02.2023 |
Propunerile la Buget pentru anii 2023-2025 pe domeniul TIC |
26.01.2023 |
26.01.2023 |
Plan de achiziții 2023 DSE Orhei |
26.01.2023 |
26.01.2023 |
Plan de achiziții pe domeniul TIC |
26.01.2023 |
26.01.2023 |
Plan de efectuare a achizițiilor pentru anul 2023 al DRSC-2 |
16.01.2023 |
16.01.2023 |
Raport monitorizare executare contracte 2022 DRCS-2 |
13.01.2023 |
13.01.2023 |
Raport monitorizare executare contracte 2022 DSE Edineț |
12.01.2023 |
12.01.2023 |
Monitorizare executare contracte 2022 DRSE UTA Găgăuzia |
11.01.2023 |
11.01.2023 |
Raport de monitorizare executare contracte 2022 DSE Cahul |
10.01.2023 |
10.01.2023 |
Plan de achiziții pentru anul 2023 DSE Ungheni |
10.01.2023 |
10.01.2023 |
Plan de achizitii pentru anul 2023 a DRSE Căușeni |
10.01.2023 |
10.01.2023 |
Plan de achiziții pentru anul 2023 DSP Centru |
10.01.2023 |
10.01.2023 |
Raport monitorizare executare contracte 2022 DRSE Causeni |
10.01.2023 |
10.01.2023 |
Raport monitorizare executare contracte achiziții 2022 DSP Centru |
10.01.2023 |
10.01.2023 |
Plan de achiziții pentru anul 2023 DSP Botanica |
09.01.2023 |
09.01.2023 |
Plan de achiziții pentru anul 2023 al Organului central al IGSU |
09.01.2023 |
09.01.2023 |
Plan de achiziții pentru anul 2023 al UTAG |
09.01.2023 |
09.01.2023 |
Plan de achizitii pentru anul 2023 DSP Riscani |
09.01.2023 |
09.01.2023 |
Plan de achiziții pentru anul 2023 DSP Buiucani |
09.01.2023 |
09.01.2023 |
Plan de achiziții pentru anul 2023 DSE Bălți |
09.01.2023 |
09.01.2023 |
Raport monitorizare contracte 2022 DSP Botanica |
09.01.2023 |
09.01.2023 |
Plan de achizitii pentru anul 2023 DSE Hîncești |
09.01.2023 |
09.01.2023 |
Plan de achiziții pentru anul 2023 DSE Chișinău |
09.01.2023 |
09.01.2023 |
Monitorizare executare contracte 2022 DRCS nr. 1 |
09.01.2023 |
09.01.2023 |
Raport monitorizare contracte 2022 DSE Chișinău |
09.01.2023 |
09.01.2023 |
Raport monitorizare executare contracte 2022 DSP Riscani |
09.01.2023 |
09.01.2023 |
Plan de achiziții pentru anul 2023 al DRCS nr. 1 |
09.01.2023 |
09.01.2023 |
Raport monitorizare contracte 2022 DSE Soroca |
09.01.2023 |
09.01.2023 |
Raport de monitorizare executare contracte 2022 DSE Hincesti |
09.01.2023 |
09.01.2023 |
Plan de achiziții pentru anul 2023 al DSE Edineț |
09.01.2023 |
09.01.2023 |
Raport monitorizare contracte achiziții 2022 DSE Bălți |
09.01.2023 |
09.01.2023 |
Planul de achiziții pentru anul 2023 al DSE Cahul |
04.01.2023 |
04.01.2023 |
Anunț de atribuire contract de achiziție proiect 1HARD/3.1/31 |
29.12.2022 |
29.12.2022 |
Raport privind monitorizarea executării contractelor de achiziții pe perioada anului 2022 |
29.12.2022 |
29.12.2022 |
Anunț de atribuire contract în cadrul Proiectului SMURD -2 |
16.12.2022 |
16.12.2022 |
Plan de achiziții provizoriu pentru anul 2023 |
07.12.2022 |
07.12.2022 |
Plan de achiziții al IGSU actualizat la 07.12.2022 |
07.12.2022 |
07.12.2022 |
Achiziționarea lucrărilor de construcție a Dispeceratului pentru Situații de Urgență "Nord" în mun. Bălți, str. Moscovei nr. 1 |
26.09.2022 |
28.11.2022 |
Achiziția de expertiză externă pentru pregătirea documentația de achiziție conform regulilor PRAG |
23.09.2022 |
07.10.2022 |
Raport de monitorizare privind executarea contractelor de achiziții pentru trimestrul III |
07.10.2022 |
07.10.2022 |
Plan de achiziții IGSU actualizarea nr. 4 |
16.09.2022 |
16.09.2022 |
Crearea modulului de instruire în domeniul comunicațiilor din cadrul Centrului republican de instruire a IGSU, filiala din satul Răzeni, Republica Moldova |
06.07.2022 |
06.09.2022 |
Plan de efectuare a achizițiilor publice în anul 2022 (actualizarea nr. 3) |
29.07.2022 |
29.07.2022 |
Raport de monitorizare a executării contractelor de achiziții pentru semestrul I în cadrul Organului central al IGSU |
11.07.2022 |
08.07.2022 |
Plan de efectuare a achizițiilor publice al IGSU pentru anul 2022 (rectificarea nr. 2) |
17.06.2022 |
18.06.2022 |
Anunț de intenție de achiziționare a produselor petroliere |
10.06.2022 |
10.06.2022 |
Plan de achiziţii provizoriu |
08.11.2021 |
26.05.2022 |
Plan de achiziţii TIC 2022 |
22.02.2022 |
26.05.2022 |
Propuneri de buget TIC 2022 |
22.02.2022 |
26.05.2022 |
Anunț privind consultarea peții |
10.05.2022 |
13.05.2022 |
Anunț de intenție privind achiziționarea produselor petroliere |
27.04.2022 |
27.04.2022 |
Plan de achiziții publice al IGSU pentru anul 2022 (actualizarea 1) |
20.04.2022 |
20.04.2022 |
Raport privind monitorizarea contractelor de achiziţii publice pentru trimestru I 2022 |
07.04.2022 |
07.04.2022 |
Echipament de protecție și aparate izolante |
24.01.2022 |
01.03.2022 |
Plan de efectuare a achizițiilor publice pentru anul 2022 de către DRSE Căușeni |
20.01.2022 |
20.01.2022 |
Plan de efectuare a achizițiilor publice pentru anul 2022 de către DSE Hîncești |
20.01.2022 |
20.01.2022 |
Plan de efectuare a achizițiilor publice pentru anul 2022 de către DSE Chișinău |
20.01.2022 |
20.01.2022 |
Plan de efectuare a achizițiilor publice pentru anul 2022 de către DSE Orhei |
20.01.2022 |
20.01.2022 |
Plan de efectuare a achizițiilor publice pentru anul 2022 de către DRCS nr. 2 |
20.01.2022 |
20.01.2022 |
Plan de efectuare a achizițiilor publice pentru anul 2022 de către DSE Soroca |
20.01.2022 |
20.01.2022 |
Plan de efectuare a achizițiilor publice pentru anul 2022 de către DSE Bălți |
20.01.2022 |
20.01.2022 |
Plan de efectuare a achizițiilor publice pentru anul 2022 de către DRCS nr. 1 |
20.01.2022 |
20.01.2022 |
Plan de efectuare a achizițiilor publice pentru anul 2022 de către DSE Ungheni |
20.01.2022 |
20.01.2022 |
Plan de efectuare a achizițiilor publice pentru anul 2022 de către DSE Cahul |
20.01.2022 |
20.01.2022 |
Plan de efectuare a achizițiilor publice pentru anul 2022 de către DSE Edineț |
20.01.2022 |
20.01.2022 |
Plan de efectuare a achizițiilor publice pentru anul 2022 de către IGSU |
18.01.2022 |
18.01.2022 |
Raport privind monitorizarea contractelor de achiziţii publice pentru anul 2021 |
05.01.2022 |
05.01.2022 |
Raport privind monitorizarea executării contractelor pentru perioada anului 2021 de către DRCS-1 |
05.01.2022 |
05.01.2022 |
Raport privind monitorizarea executării contractelor pentru perioada anului 2021 de către DSP Buiucani a DSE Chișinău |
04.01.2022 |
04.01.2022 |
Raport privind monitorizarea executării contractelor pentru perioada anului 2021 de către DSE Bălți |
04.01.2022 |
04.01.2022 |
Raport privind monitorizarea executării contractelor pentru perioada anului 2021 de către DSE Hîncești |
04.01.2022 |
04.01.2022 |
Raport privind monitorizarea executării contractelor pentru perioada anului 2021 de către CRI |
04.01.2022 |
04.01.2022 |
Raport privind monitorizarea executării contractelor pentru perioada anului 2021 de către DSP Centru a DSE Chișinău |
04.01.2022 |
04.01.2022 |
Raport privind monitorizarea executării contractelor pentru perioada anului 2021 de către DSE Cahul |
04.01.2022 |
04.01.2022 |
Raport privind monitorizarea executării contractelor pentru perioada anului 2021 de către DSE Soroca |
04.01.2022 |
04.01.2022 |
Raport privind monitorizarea executării contractelor pentru perioada anului 2021 de către DRCS-2 |
04.01.2022 |
04.01.2022 |
Raport privind monitorizarea executării contractelor pentru perioada anului 2021 de către DSP Ciocana a DSE Chișinău |
04.01.2022 |
04.01.2022 |
Raport privind monitorizarea executării contractelor pentru perioada anului 2021 de către DSE Orhei |
04.01.2022 |
04.01.2022 |
Raport privind monitorizarea executării contractelor pentru perioada anului 2021 de către DSE Ungheni |
04.01.2022 |
04.01.2022 |
Raport privind monitorizarea executării contractelor pentru perioada anului 2021 de către DRSE Căușeni |
04.01.2022 |
04.01.2022 |
Raport privind monitorizarea executării contractelor pentru perioada anului 2021 de către DSP Riscani al DSE Chișinău |
04.01.2022 |
04.01.2022 |
Raport privind monitorizarea executării contractelor pentru perioada anului 2021 de către DSE Chișinău |
04.01.2022 |
04.01.2022 |
Raport privind monitorizarea executării contractelor pentru perioada anului 2021 de către DSP Botanica a DSE Chișinău |
04.01.2022 |
04.01.2022 |
Raport privind monitorizarea executării contractelor pentru perioada anului 2021 de către DRSE UTAG |
04.01.2022 |
04.01.2022 |
Raport privind monitorizarea executării contractelor pentru perioada anului 2021 de către DSE Edineț |
04.01.2022 |
04.01.2022 |
Produse petroliere pentru anul 2022 |
12.11.2021 |
17.12.2021 |
Achiziția serviciilor de tipar, proiect 2SOFT/4.2/149 |
06.12.2021 |
16.12.2021 |
Achiziționarea consumabilelor pentru echipamentele specializate, proiect 2SOFT/4.2/149 |
25.11.2021 |
09.12.2021 |
Achiziționarea a două autovehicule |
25.11.2021 |
03.12.2021 |
Achiziționarea serviciilor de furnizare a energiei electrice |
16.11.2021 |
29.11.2021 |
Plan pentru efectuarea achizițiilor în cadrul IGSU (Actualizat 22.11.2021) |
23.11.2021 |
23.11.2021 |
Plan pentru efectuarea achizițiilor pentru anul 2021 de către DRCS nr. 2 |
08.11.2021 |
08.11.2021 |
Plan-provizoriu de efectuare a achizițiilor pentru 2022 de către IGSU |
08.11.2021 |
08.11.2021 |
Plan pentru efectuarea achizițiilor pentru anul 2021 de către DSP Rîșcani a DSE Chișinău |
05.11.2021 |
05.11.2021 |
Plan pentru efectuarea achizițiilor pentru anul 2021 de către DSE Edineț |
05.11.2021 |
05.11.2021 |
Plan pentru efectuarea achizițiilor pentru anul 2021 de către DRSE Căușeni |
05.11.2021 |
05.11.2021 |
Plan pentru efectuarea achizițiilor pentru anul 2021 de către DSP Centru a DSE Chișinău |
05.11.2021 |
05.11.2021 |
Plan pentru efectuarea achizițiilor pentru anul 2021 de către DSP Buiucani a DSE Chișinău |
05.11.2021 |
05.11.2021 |
Plan pentru efectuarea achizițiilor pentru anul 2021 de către DSP Ciocana a DSE Chișinău |
05.11.2021 |
05.11.2021 |
Plan pentru efectuarea achizițiilor pentru anul 2021 de către DSE Chișinău |
05.11.2021 |
05.11.2021 |
Plan pentru efectuarea achizițiilor pentru anul 2021 de către DRCS nr. 1 |
05.11.2021 |
05.11.2021 |
Plan pentru efectuarea achizițiilor pentru anul 2021 de către DSE Ungheni |
05.11.2021 |
05.11.2021 |
Plan pentru efectuarea achizițiilor pentru anul 2021 de către Centrul Republican de Instruire |
05.11.2021 |
05.11.2021 |
Plan pentru efectuarea achizițiilor pentru anul 2021 de către DRSE UTA Găgăuzia |
05.11.2021 |
05.11.2021 |
Plan pentru efectuarea achizițiilor pentru anul 2021 de către DSP Botanica a DSE Chișinău |
05.11.2021 |
05.11.2021 |
Plan pentru efectuarea achizițiilor pentru anul 2021 de către DSE Soroca |
05.11.2021 |
05.11.2021 |
Plan pentru efectuarea achizițiilor pentru anul 2021 de către DSE Cahul (modificarea 1) |
04.11.2021 |
04.11.2021 |
Plan pentru efectuarea achizițiilor pentru anul 2021 de către DSE Hîncești |
04.11.2021 |
04.11.2021 |
Plan pentru efectuarea achizițiilor în cadrul IGSU (actualizat 01 noiembrie) |
02.11.2021 |
02.11.2021 |
Plan de achizitii al DSE mun.Orhei |
28.10.2021 |
28.10.2021 |
Plan de efectuare a achizițiilor al DSE mun.Bălți |
27.10.2021 |
27.10.2021 |
Achiziționarea echipamentelor IT în cadrul proiectului 2SOFT/4.2/71 |
14.09.2021 |
20.10.2021 |
Raport privind monitorizarea contractelor de achiziţii publice pentru trim.III |
01.10.2021 |
01.10.2021 |
Regulamentul Grupului de lucru pentru achiziții și componența sa |
24.09.2021 |
24.09.2021 |
Plan de efectuare a achizițiilor pentru anul 2021 (actualizat la 16.09.2021) |
16.09.2021 |
16.09.2021 |
Achiziționarea mobilierului în cadrul proiectului 2SOFT/4.2/71 |
26.08.2021 |
13.09.2021 |
Organizarea instruirilor pentru consolidarea capacităților în cadrul proiectului - număr de înregistrare 2SOFT/4.2/149 |
16.08.2021 |
01.09.2021 |
Achiziționare mobilier pentru activități de instruire - 2SOFT/4.2/85 |
02.07.2021 |
12.08.2021 |
Lucrări de reparație a sălii de sport din str. Gh. Asachi, 69/3, nr. A1, mun. Chișinău |
22.07.2021 |
03.08.2021 |
Achiziționarea mobilierului pentru activități de instruire - 2SOFT/4.2/85 |
14.07.2021 |
23.07.2021 |
Plan de efectuare a achizițiilor publice pentru anul 2021 (Actualizat la 19.07.2021) |
19.07.2021 |
19.07.2021 |
Furnizarea de echipamente IT pentru activități de instruire - 2SOFT / 4.2 / 85 |
11.06.2021 |
07.07.2021 |
Lucrări de finalizare a apartamentului nr. 8, bloc. 3, str. Gh. Asachi, 69/4, mun. Chișinău |
30.06.2021 |
07.07.2021 |
Compresoare mobile pentru reîncărcare buteliilor cu aer comprimat |
30.06.2021 |
07.07.2021 |
Raport de monitorizare a executării contractelor de achiziţii pentru simestru I |
02.07.2021 |
02.07.2021 |
REFERINȚĂ: 2SOFT/4.2/12/3 - Achiziționarea echipamentelor de salvare în cadrul proiectului „Abordare transfrontalieră integrată pentru o mai bună capacitate de prevenire, gestionare și reacție la situații de urgență” |
28.05.2021 |
28.06.2021 |
Cască de protecție pentru pompieri |
07.06.2021 |
25.06.2021 |
Achiziționarea mobilierului pentru activități de instruire - 2SOFT/4.2/85 |
05.05.2021 |
15.06.2021 |
Lucrări de finalizare a apartamentului nr. 8, bloc. 3, str. Gh. Asachi, 69/4, mun. Chișinău |
07.06.2021 |
14.06.2021 |
Concurs pentru angajarea expertului/ expertei pentru elaborarea hărții digitale de risc și hazard |
28.05.2021 |
11.06.2021 |
Achiziționarea mobilierului pentru activități de instruire - 2SOFT/4.2/85 |
18.03.2021 |
27.04.2021 |
Achiziționarea de echipamente și consumabile specializate pentru prevenirea și eliminarea consecințelor inundațiilor, REACT/2SOFT/4.2./149/Lot 5 |
23.03.2021 |
22.04.2021 |
Achiziţionarea echipamentului pentru activităţi de instruire - 2SOFT / 4.2 / 85 |
20.04.2021 |
20.04.2021 |
Achiziționarea echipamentului IT pentru activități de instruire - 2SOFT/4.2/85 |
04.03.2021 |
16.04.2021 |
Achiziționarea lucrărilor de reparație capitală la sediul de pe str. Ia. Hîncu, 3, mun. Chișinău |
29.03.2021 |
12.04.2021 |
Achiziționarea echipamentului de protecție |
22.03.2021 |
12.04.2021 |
Achiziționarea echipamentului (material medical și manechine) pentru instruire în prim ajutor - 2SOFT/4.2/85 |
25.02.2021 |
08.04.2021 |
Raport de monitorizare a executării contractelor de achiziţii pentru Trimestrul I |
08.04.2021 |
08.04.2021 |
Plan de efectuare a achizițiilor pentru anul 2021 (Modificat la 31.03.2021) |
31.03.2021 |
31.03.2021 |
Acțiziționare compresoare mobile pentru alimentarea buteliilor cu aer comprimat |
17.03.2021 |
26.03.2021 |
Achiziționarea serviciilor de management de proiect (specialist privind achizițiile și servicii tehnice) - 2SOFT/4.2/71 |
05.03.2021 |
19.03.2021 |
Achiziționarea de echipamente și consumabile specializate pentru prevenirea și eliminarea consecințelor inundațiilor (REACT/2SOFT/4.2./149/Lot 5) |
01.02.2021 |
11.03.2021 |
Uniformă pentru angajații IGSU |
27.01.2021 |
04.03.2021 |
Plan pentru efectuarea achizițiilor în cadrul IGSU, rectificat |
03.03.2021 |
03.03.2021 |
Anunț de intenție privind achiziționarea echipamentului de luptă împotriva incendiilor |
20.01.2021 |
01.03.2021 |
Anunț de intenție privind achiziționarea uniformelor colaboratorilor IGSU |
20.01.2021 |
01.03.2021 |
Anunț de intenție privind achiziționarea Compresoarelor de încărcare a buteliilor cu aer comprimat |
20.01.2021 |
01.03.2021 |
Achiziționarea serviciilor de verificare a cheltuielilor și veniturilor proiectului în cadrul proiectului REACT/2SOFT/4.2./149/Lot 6 |
15.02.2021 |
01.03.2021 |
Anunț de intenție privind achiziționarea aparatelor izolante și căștilor |
20.01.2021 |
01.03.2021 |
Echipament de protecție pentru pompieri |
22.01.2021 |
26.02.2021 |
Plan de achiziţii TIC - 2021 |
22.02.2021 |
22.02.2021 |
Plan de achiziţii TIC - 2021 |
22.02.2021 |
22.02.2021 |
Concurs pentru angajarea expertului/ expertei pentru elaborarea hărții digitale de risc și hazard |
02.02.2021 |
22.02.2021 |
Acumulatoare pentru UPS |
03.02.2021 |
12.02.2021 |
Utilaj și inventar antiincendiar |
04.02.2021 |
12.02.2021 |
Achiziția materialelor de vizibilitate pentru asigurarea vizibilității proiectului (REACT/2SOFT/4.2./149/Lot 4). |
23.11.2020 |
10.02.2021 |
Achiziționarea serviciilor editoriale |
29.01.2021 |
08.02.2021 |
Achizitionarea serviciilor de furnizare a energiei electrice pentru anul 2021 |
13.01.2021 |
26.01.2021 |
Plan de achiziții 2021 |
18.01.2021 |
18.01.2021 |
Dare de seamă cu privire la contractele de mică valoare încheiate pe perioada anului 2020 |
04.01.2021 |
04.01.2021 |
Raport de monitorizare a executării contractelor de achiziţii pentru anul 2020 |
31.12.2020 |
31.12.2020 |
Achiziționarea echipamentelor de salvare |
10.11.2020 |
10.12.2020 |
Achiziţionarea produselor petroliere pentru anul 2021 |
09.11.2020 |
08.12.2020 |
Achiziţionarea unei Drone şi a unei Tablete pentru dronă |
09.11.2020 |
20.11.2020 |
Achiziţionarea echipamentului de oficiu |
04.11.2020 |
18.11.2020 |
Prelungire cu 10 zile achiziţia de autoturism şi servicii de mentenanţă pentru un an calendaristic |
05.10.2020 |
06.11.2020 |
Achiziţionare lucrari de finisare USP Cantemir |
26.10.2020 |
03.11.2020 |
Anunţ de intenţie privind achizitionarea produselor petroliere |
30.10.2020 |
30.10.2020 |
Rectificări la planul de efectuare a achiziţiilor publice în anul 2020 de către IGSU |
30.10.2020 |
30.10.2020 |
Modul de pompare cu capacitate înaltă |
05.10.2020 |
14.10.2020 |
Raport de monitorizare a executării contractelor de achiziţii pentru trimestrul III |
12.10.2020 |
12.10.2020 |
Cizme pentru pompieri |
25.09.2020 |
08.10.2020 |
Contracte de achiziţii pe perioada trimestrului III |
05.10.2020 |
05.10.2020 |
Modul de pompare cu capacitate înaltă |
25.09.2020 |
01.10.2020 |
Licitaţie publică Locală privind achiziţionarea lucrărilor de construcţie a heleporturilor în cadrul Proiectului SMURD-2 |
17.07.2020 |
18.09.2020 |
Anunt de atribuire a contractului privind achizitionarea autospecialelor în cadrul Proiectului SMURD-2 |
09.09.2020 |
09.09.2020 |
Raport de monitorizare a achiziţiilor publice efectuate în vederea prevenirii COVID-19 în perioada ianuarie-iunie 2020 |
17.07.2020 |
17.07.2020 |
Raport de monitorizare privind executarea contractelor de achiziţii pentru perioada Trimestrului I 2020 |
14.07.2020 |
14.07.2020 |
Raport de monitorizare privind executarea contractelor de achiziţii pentru perioada Trimestrului II 2020 |
14.07.2020 |
14.07.2020 |
Rectificarea nr. 3 la achiziţionarea autospecialelor în cadrul Proiectului SMURD-2 |
29.05.2020 |
16.06.2020 |
Rectificarea nr. 2 la achiziţionarea autospecialelor în cadrul Proiectului SMURD-2 |
22.05.2020 |
16.06.2020 |
Răspuns la clarificare, procedura de achiziţie a autospecialelor in cadrul Proiectului SMURD-2 |
05.06.2020 |
16.06.2020 |
Răspuns la clarificari de la procedura de achiziţie a autospecialelor in cadrul Proiectul SMURD-2 |
25.05.2020 |
16.06.2020 |
Specificații tehnice rectificate la procedura de achiziţie a autospecialelor in cadrul Proiectul SMURD-2 |
27.05.2020 |
16.06.2020 |
Achiziţionarea lucrărilor de reparaţie capitală a sediului de pe str. Ia. Hîncu, 3, mun. Chişinău |
28.05.2020 |
10.06.2020 |
Rectificare la achiziţionarea autospecialelor în cadrul Proiectului SMURD-2 |
09.04.2020 |
01.06.2020 |
Plan de efectuarea achiziţiilor pentru anul 2020 cu rectificări |
11.05.2020 |
11.05.2020 |
Achiziţionare autospeciale în cadrul Proiectului SMURD-2 |
14.02.2020 |
15.04.2020 |
Anunt de participare privind achiziţionarea echipamentului special pentru pompieri si salvatori |
05.03.2020 |
06.04.2020 |
anunt de participare privind achizitionarea echipamentului de protectie |
05.03.2020 |
13.03.2020 |
Anunt de intentie privind achiziţionarea mijloacelor de transport |
05.03.2020 |
05.03.2020 |
Anunt de atribuire Contract de Servicii de deservire a sistemului automatizat de înştiinţare |
28.02.2020 |
28.02.2020 |
anunt de intentie privind achizitionarea echipamentului de protectie |
06.02.2020 |
06.02.2020 |
Plan de efectuare a achizițiilor publice în anul 2020 în cadrul IGSU |
31.01.2020 |
31.01.2020 |
Dare de seama cu privire la contractele de mică valoare semnate în cadrul IGSU pentru anul 2019 |
05.02.2020 |
30.01.2020 |
Anunţ de intenţie 2020 |
05.02.2020 |
30.01.2020 |
Dare de seama cu privire la contractele de mică valoare semnate în cadrul IGSU pentru anul 2019 |
05.02.2020 |
30.01.2020 |
Achizitionarea a 14 unitati de vehicule speciale de interventie pentru misiuni specifice, PROIECT SMURD-2 |
07.01.2020 |
07.01.2020 |
Raport cu privire la monitorizarea contractelor pentru perioada anului 2019 |
05.02.2020 |
25.12.2019 |
Produse petroliere |
09.12.2019 |
09.12.2019 |
Anunț de participare |
24.10.2019 |
24.10.2019 |
Anunţ de participare privind achiziţionarea telefoniei SIP |
22.10.2019 |
22.10.2019 |
Licitaţie publică autovehicule |
22.10.2019 |
22.10.2019 |
Anuţ de participare SMURD 2 |
22.10.2019 |
22.10.2019 |
Anunţ de participare privind achiziţionare de lucrări |
22.10.2019 |
22.10.2019 |
Achiziţii trimestru III-2019 |
11.10.2019 |
11.10.2019 |
Raport cu privire la monitorizarea contractelor pentru perioada 01.01.2019-30.09.2019 |
11.10.2019 |
11.10.2019 |
Plan de efectuare a achizițiilor publice în anul 2019 în cadrul IGSU |
30.01.2020 |
13.09.2019 |
Dare de seama p/u achizitii 2018 |
29.08.2019 |
29.08.2019 |
Dare de seama p/u achizitii 2017 |
29.08.2019 |
29.08.2019 |
Achiziţii trimestru II 2019 |
25.07.2019 |
25.07.2019 |
Achiziţii 2018- simestrul II 2019 |
25.07.2019 |
25.07.2019 |
Echipament special pentru pompieri şi salvatori |
25.07.2019 |
25.07.2019 |
Automobil OFFroad |
25.07.2019 |
25.07.2019 |
Plan achzitii modificat 2019 |
10.07.2019 |
10.07.2019 |
Servicii de asigurare obligatorie de răspundere civilă auto (RCA) conform necesităților IGSU |
19.04.2019 |
03.05.2019 |
Achiziționarea Lucrărilor de reconstrucție a sediului punctului de operare terestră SMURD Cantemir |
17.04.2019 |
25.04.2019 |
achiziționarea Lucrărilor de reconstrucție a sediului punctului de operare terestră SMURD Ungheni |
17.04.2019 |
24.04.2019 |
Achiziționarea Autospecialei de tip camionetă 4x4 prin procedura de achiziție Cererea Ofertei de Preţ |
17.04.2019 |
24.04.2019 |
Anunţ de intenţie 2019 |
09.04.2019 |
09.04.2019 |
Documentatia de atribuire pentru Licitatia Publică nr.18/04140 din 04.10.2018 privind achizitionarea lucrărilor de construcţie a Unităţii de Salvatori şi Popmpieri Sanatauca |
14.09.2018 |
14.09.2018 |
Documentaţia de atribuire pentru Licitatie Publică nr.18/03443 din 11.09.2018 privind achiziţionarea autospecialelor |
07.08.2018 |
07.08.2018 |
COP nr.18/03480 din 24.08.2018 Piese de schimb auto |
01.08.2018 |
01.08.2018 |
Procedura nr.18/03451 din 03.09.2018 Echipament special pentru pompieri. |
31.07.2018 |
31.07.2018 |
Licitatie publica nr.18/03138 din 13.07.2018 Obiectul achizitiei: Mijloace de transport |
30.07.2018 |
30.07.2018 |
Procedura nr.18/03214 din 07.08.2018 Lucrari de reparartii interioare din incinta IGSU din str. Gh Asachi 69 mun. Chisinau |
24.07.2018 |
24.07.2018 |
Procedura nr.18/03301 din 07.08.2018 Servicii de deservire si reparatie a mijloacelor de transport auto |
23.07.2018 |
23.07.2018 |
Procedura nr.18/03282 din 02.08.2018 Servicii de elaborare a documentelor tehnice pentru instalarea sistemelor de instiintare timpurie |
23.07.2018 |
23.07.2018 |
Cererea a ofertelor de preţ nr.18/02079 din 12.06.2018 privind Lucrări de reparaţie curenta, a postului salvatori şi pompieri r-l Leuşeni |
08.06.2018 |
08.06.2018 |
Cererea a ofertelor de preţ nr.18/02128 din 21.06.2018 Servicii de management a proiectului Dezvoltarea unui sistem timpuriu de avertizare în caz de inundaţii pe rîul Prut |
08.06.2018 |
08.06.2018 |
Cerere a ofertelor de preţ nr.18/02123 din 12.06.2018 privind Lucrări de reparaţie curenta |
22.05.2018 |
22.05.2018 |
Cerere a ofertelor de preturi Nr. 18/01983 din 18.05.2018 privind achizitionarea Tehnicii de calcul |
17.05.2018 |
17.05.2018 |
LP nr.18/01898 din 15.05.2018 privind achizitionarea autospecialelor |
14.05.2018 |
14.05.2018 |
LP nr.18/01528 din 18.05.2018 privind Serviciile de deservire si reparatie a mijloacelor de transport auto |
14.05.2018 |
14.05.2018 |
Plan achiziții 2018 Modificat-I |
12.04.2018 |
12.04.2018 |
LP nr.18/00948 cu privire la achizitionarea Echipamentului special pentru salvatori şi pompieri |
19.03.2018 |
19.03.2018 |
Servicii de asigurare obligatorie de raspundere civila auto, conform necesitatilor IGSU |
06.03.2018 |
06.03.2018 |
Planul anual de efectuare a achiziţiilor publice în anul 2018 |
30.01.2018 |
30.01.2018 |
Cererea ofertelor de preturi Nr. 17/03 571 din 10.10.2017 Lucrari de montare a usilor interioare din sediul Directiei salvatori si pompieri a IGSU din str. Iacub Hincu, nr. 3, mun. Chisinau |
11.10.2017 |
11.10.2017 |
Cererea ofertelor de preturi Nr. 17/03 307 din 19.09.2017 |
25.09.2017 |
25.09.2017 |
Cererea ofertelor de preturi Nr. 17/ 03 291 din 19.09.2017 |
25.09.2017 |
25.09.2017 |
Servicii de elaborare s Studiului de Fezabilitate, documentatii de proiect si pachetului de documente pentru proectul transfrontalier SMURD - 2 |
25.07.2017 |
25.07.2017 |
CERERE A OFERTELOR DE PREŢURI nr. 17/02221 04.07.2017 |
10.07.2017 |
18.07.2017 |
CERERE A OFERTELOR DE PREŢURI nr. 17/02095 26.06.2017 |
10.07.2017 |
11.07.2017 |
CERERE A OFERTELOR DE PREŢURI nr. 17/02017 27.06.2017 |
10.07.2017 |
11.07.2017 |
CERERE A OFERTELOR DE PREŢURI nr. 17/01813 23.06.2017 |
05.07.2017 |
05.07.2017 |
CERERE A OFERTELOR DE PREŢURI nr. 17/01760 09.06.2017 |
10.07.2017 |
21.06.2017 |
CERERE A OFERTELOR DE PREŢURI nr. 17/01218 14.04.2017 |
10.07.2017 |
25.04.2017 |
CERERE A OFERTELOR DE PREŢURI nr. 17/00962 04.04.2017 |
10.07.2017 |
19.04.2017 |
LICITAŢIE PUBLICĂ nr. 17/00513 21.02.2017 |
10.07.2017 |
20.03.2017 |
Planul anual de efectuare a achiziţiilor publice în anul 2017 |
02.02.2017 |
02.02.2017 |
CERERE A OFERTELOR DE PREŢURI nr. 16/03807 27.12.2016 |
03.01.2017 |
04.01.2017 |
Documentatia standart pentru LP din 16/03682 din 05.01.2017 |
19.12.2016 |
19.12.2016 |
Licitatie publica nr. 16/03682 din 06.01.2017 |
14.12.2016 |
16.12.2016 |
Licitatie publica nr.16/03322 din 12.12.2016 |
22.11.2016 |
22.11.2016 |
Anunţ pentru desfăşurarea licitaţiei publice nr.16/03322 din 12.12.2016 |
16.11.2016 |
15.11.2016 |
Licitație publică nr. 16/02575 din 20.10.2016 |
03.10.2016 |
03.10.2016 |
Planul anual de efectuare a achiziţiilor publice în anul 2016 |
30.06.2016 |
30.06.2016 |
Contracte încheiate în rezultatul achiziţiilor de bunuri, lucrări şi servicii în anul 2016 |
25.06.2016 |
24.06.2016 |
Contracte de mică valoare încheiate în anul 2016 |
25.06.2016 |
22.06.2016 |
Anunţ pentru desfăşurarea concursului prin Cerere a ofertelor de preţuri nr.16/01557 |
25.06.2016 |
17.06.2016 |
Anunţ pentru desfăşurarea Licitaţiei publice nr.16/01150 |
25.06.2016 |
29.04.2016 |
Anunţ pentru desfăşurarea Concursului prin cererea ofertelor de preţuri nr.16/01129 |
25.04.2016 |
26.04.2016 |
Contracte încheiate în rezultatul achiziţiilor de bunuri, lucrări şi servicii în anul 2015 |
27.12.2015 |
28.12.2015 |
Contracte de mică valoare încheiate în anul 2015 |
27.12.2015 |
28.12.2015 |
Anunţuri privind procedurile de achiziţii pentru anul 2015 |
01.04.2015 |
01.04.2015 |
Planul anual de efectuare a achiziţiilor publice în anul 2015 |
07.03.2015 |
08.03.2015 |
Anunț de intenție Serviciul PC și SE 2015 |
01.01.2015 |
01.01.2015 |
Contracte încheiate în rezultatul achiziţiilor de bunuri, lucrări şi servicii în anul 2014 |
01.03.2014 |
01.05.2014 |
Planul anual de efectuare a achiziţiilor publice în anul 2014 |
22.03.2016 |
04.04.2014 |
Anunț de intenție Serviciul PC și SE 2014 |
01.03.2014 |
02.03.2014 |
Contracte de mică valoare în anul 2014 |
01.02.2014 |
01.02.2014 |
Anunţuri privind procedurile de achiziţii pentru anul 2014 |
01.01.2014 |
01.01.2014 |
Contracte de mică valoare în anul 2013 |
01.02.2013 |
01.02.2013 |
Anunț de intenție Serviciul PC și SE 2013 |
01.01.2013 |
01.01.2013 |